Reklamacie i zwroty

Reklamacje proszę składać pisemnie na adres:

Rolvi
ul. Słoneczna 12c/2
55-080 Sadków

lub na adres email biuro@rolvi.pl


Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.

Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru.

Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem bądź do otrzymania dowodu wysyłki.

Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje przy zakupie osłon okiennych, rolet, żaluzji, plis jeżeli były produkowane według specyfikacji Klienta, czyli wówczas gdy Klient podawał w zamówieniu wielkość,
kolor, stronę sterowania, kolor osprzętu.

W celu dokonania zwrotu proszę wydrukować i wypełnić formularz zwrotu.
W celu złożenia reklamacji proszę wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny.



Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.

Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

(…)

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;