Reklamacie i zwroty
Reklamacje proszę składać pisemnie na adres:
Rolvi
ul. Słoneczna 12c/2
55-080 Sadków
lub na adres email biuro@rolvi.pl
Konsument ma prawo do zwrotu towaru zakupionego przez Internet w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu wejścia w posiadanie rzeczy.
Przedsiębiorca ma 14 dni na oddanie pieniędzy, a konsument 14 dni na odesłanie towaru.
Przedsiębiorca może wstrzymać się z dokonaniem wypłaty do momentu otrzymania rzeczy z powrotem bądź do otrzymania dowodu wysyłki.
Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje przy zakupie osłon okiennych, rolet, żaluzji, plis jeżeli były produkowane według specyfikacji Klienta, czyli wówczas gdy Klient podawał w zamówieniu wielkość,
kolor, stronę sterowania, kolor osprzętu.
W celu dokonania zwrotu proszę wydrukować i wypełnić formularz zwrotu.
W celu złożenia reklamacji proszę wydrukować i wypełnić formularz reklamacyjny.
Ustawa o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r.
Art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
(…)
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;